niedziela, 3 lutego 2013

One Direction chcą się uczyć języków !


Członkowie One Direction zamierzają w przyszłości uczyć się języków państw, które będą odwiedzać w ramach tras. Jak podała gazeta The Sun, po niedawnej wizycie w Japonii muzycy boysbandu z powodu różnic językowych nie czuli się zbyt komfortowo.
Jak podała gazeta The Sun, po niedawnej wizycie w Japonii muzycy boysbandu z powodu różnic językowych nie czuli się zbyt komfortowo. Teraz zamierzają przed każdą wizytą w obcym kraju poznać przynajmniej 20 popularnych zwrotów.

- Chłopaki sądzą, że pomoże im to w przyszłości uniknąć kłopotliwych sytuacji, a także zwiększyć więź z fanami - powiedział informator. - Aby się szkolić zamierzają wykorzystywać tutoriale na You Tube. Sądzą, że wystarczy to w zupełności.





 Ostatnio pojawiła się też informacja, że One Direction uczą się polskiego przed przyjazdem do naszego kraju. Potwierdziło się to koncercie w Sydney, gdzie Liam Payne pomylił języki i powiedział do wszystkich “w górę ręce”.


A tu mamy filmik z dowodem:

Liam Payne " W góre ręce"










2 komentarze:

  1. kocham one direction tak że jak usłyszałam że przyjadą do polski to sie popłakałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to prawda że one direction ma mieć serial na stacji nickelodeon to wybuchłam płaczem szczęścia bo mam tą stacje. jeśli bym mieszkała na drugim końcu Polski a one direction przyjechało by na pierszy to zmusiła bym mame żeby mnie tam zawiozł ineczej płakała bym przez kilka dni. to co jest wyżej napisane to ja kocham one direction tak że jak uałyszałam że przyjadą do Polski to sie popłakałam.

    OdpowiedzUsuń